суббота, 27 февраля 2016 г.

Валерія Маширо - молодий фотограф із Запоріжжя.

Валерія Маширо - фотограф з міста Запоріжжя, що знімає виключно на плівку. " Коли у запасі лише 36 кадрів, просто не маєш права витрачати їх на дурниці"...


" - Чому вирішила займатись фотографією?


 - В мене вдома плівковий фотоапарат був завжди, скільки себе пам’ятаю – 20 років тому на нього знімав ще мій тато. Проте до камери я довго не наважувалась підступитись, хоча можливість спробувати щось кардинально нове для себе вабила. Взяла фотоапарат і почала знімати лише після знайомства з чудовим плівковим фотографом. Він мені дуже допоміг.

 - Твої улюблені жанри?

 - Один єдиний – ловити моменти.

 - Ти віддаєш перевагу плівці. Що вплинуло на такий вибір?

 - Знімаю виключно на плівку, бо ту саму чарівну мить двічі не знімеш. Коли у запасі лише 36 кадрів, просто не маєш права витрачати їх на дурниці. І через тремтіння у колінках, коли забираєш відзняті кадри з салону. Бо ніколи не знаєш до кінця , що вийде.

 - Що ти можеш порадити тим, хто знімає на плівку?

 - Постійно носити фотоапарат із собою, не боятися експериментувати і обов’язково робити кадр, якщо хочеться. Що б там не було.

 - В чому знаходиш натхнення?

 - У світі навколо. А якщо воно там раптом губиться, то я просто створюю власний світ.

 - Що або кого мрієш сфотографувати?

 - Мрію навчитися фотографувати музику і думки, поки що виходить не дуже.

 - Яку камеру використовуєш? 

 - Київ 19 та Зенит Е."





















Комментариев нет:

Отправить комментарий